sobota, 16 marca 2019

Wielkanocne jedzonko na karteczkach

W marcu w karteczkowej zabawie z Anią nadal obowiązuje paleta barw i 3 kolory do wyboru. Ponadto obowiązkowym elementem jest jedzonko.
Wykonałam 3 karteczki. Dwie wielkanocne i jedną okolicznościową, z potrzeby serca dla zaprzyjaźnionego wędkarza.
Najpierw pochwalę się krateczką okolicznościową. Jedzonko to rybki. Kolory: pomarańczowy - niebieski - żółty. Użyłam jako bazy pomarańczowego i ciemno niebieskiego papieru. Na niebieskim tle farbami akrylowymi "naciapałam" kleksy, które utworzyły podwodny świat dla rybek wyciętych z pudełka po kredkach akwarelowych. Scrapki - kwiatuszka i kokardkę wycięłam dziurkaczem z kolorowych kartoników. Napis wydrukowałam i odpowiednio przycięłam. Ukręciłam jeszcze sznureczek z bibułki, który posłużył mi jako wstążeczka. Dół jest ażurowy dzięki użyciu ozdobnego, brzegowego dziurkacza. 



Wielkanocne karteczki są z jajeczkami. 


Kolory: zielony - żółty - ekri. Jajeczko ozdobiłam szydełkowymi kwiatuszkami, motylkami  i serduszkami. Napis wykonałam pismem odręcznym z użyciem pisaka. Uroku dodaje bawełniana koroneczka i wstążeczka z dżetem - żółtym brylancikiem. 


Dla tej karteczki wybrałam kolory: pomarańczowy, żółty i zielony. Wykorzystałam jako stempelek motyw pisanki wycięty z książeczki do malowania. Użyłam kredek i farbek akwarelowych. Do tego scrapki - kwiatuszki wycięte dziurkaczem i dżety - brylanciki dla dodania uroku. Napis odręczny na wyciętej z kolorowego papieru mini pisance.
Na koniec kolaż: 


i banerek:


Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających. Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze.



19 komentarzy:

  1. Ta pierwsza mnie bardzo zaskoczyła, no ale kartki miały być okolicznościowe, a ja nastawiłam się na wielkanocne;)
    wszystkie świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko. Dobrze się nastawiłaś. Robimy z Anią przede wszystkim kartki wielkanocne. Okolicznościowe są też dopuszczone :-)

      Usuń
  2. Śliczne karteczki Ewuniu, szczególnie spodobała mi się pierwsza z rybkami. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu śliczne kartki, ale ta z rybkami najbardziej mi się podoba! Wyszła świetnie :)). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te karteczki .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa, śliczne. Rybki cudne:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne, ale z rybkami jest tak energetyczna, że najbardziej przyciąga wzrok.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa ale u Ciebie wiosennie i kolorowo. Świetne kartki .. rybki mnie ubawiły jako jedzonko, ale kartka bardzo pomysłowa więc oczywiście przyjmuję do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu, że moje karteczki Ci się spodobały. Rybki nawet mnie zaskoczyły, ale wędkarz był równie zadowolony jak ja :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  9. Ewuniu, kartki są prześliczne. Ta z rybkami mnie zachwyciła (rybki bardzo lubię jeść:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie karteczki sa bardzo ładne. Podoba mi się ta z szydełkowanymi dodatkami, jest jedyna w swoim rodzaju.Nie widziałam jeszcze takiej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie zinterpretowane karteczki,szczególnie pierwsza .Piękne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)