wtorek, 17 kwietnia 2018

Karteczkowy kwiecień w zabawie z Anią

Kwietniowe wytyczne w karteczkowej zabawie to znów bingo, ale Ania pozwoliła w tym miesiącu dowolnie dobierać symbole. 


U mnie powrót do prac ręcznych ze szkoły podstawowej :-)
Wykonałam trzy karteczki prostymi, dziecinnymi technikami. 

Karteczka okolicznościowa - symbol religijny (gołąbek, napis IHS z krzyżykiem), prostokąt (kawałek kartonu z ozdobnego pudełka), biały (kwiatuszki)


Karteczka wielkanocna - drób (kurczak), balony (pisanki), tekst (Wesołych Świąt)
Tutaj na kartonik przykleiłam wesołą naklejkę, którą podarował mi wnuczek Aleks. Napis wycięty z gazetki reklamowej.


  Karteczka na Boże Narodzenie znów z pomocą Aleksa. Poszczególne elementy wycięte z Jego gazetki i przyklejone do bazy :-) 
tekst - ekri - biały

  
Nie napracowałam się w tym miesiącu przy karteczkach ale miałam za to fantastyczną zabawę z wnusiem :-) 



Na koniec kolaż :-) 


 i banerek:



12 komentarzy:

  1. Śliczne kartki!Pozdrawiam cieplutko☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie chwile są bezcenne Ewuniu a i karteczki uroczo wyszły.
    Cieplutko pozdrawiam i babcię i wnusia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa moja Imienniczko. Masz rację, chwile z wnukami są bezcenne. Pozdrawiamy Cię również serdecznie Ewuniu :-)

      Usuń
  3. Świetne i pomysłowe karteczki. Fajnego masz wnuka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, piękne kartki zrobiłaś. Masz uroczego wnusia o wielkich oczach.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu czas spędzony z wnusiem bezcenny a do tego taki owocny, bo przecież powstały śliczne kartki. Tu jest przykład, że aby zrobić fajną kartkę nie potrzeba pięknych drogich papierów i wykrojników. Cud można wyczarować ze starego pudełka czy kilku naklejek. Ta kartka z kurczakiem i balonikami z jajek mnie osobiście urzekła najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Aniu. Również serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnw karteczki. Moja wnusoa za mała ale czas spędzony razem bezcenny

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki, pomysłowe grafiki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)