czwartek, 19 kwietnia 2018

Szydełkowe kwiaty


Nie wierzę własnym oczom. W blogu nie ma moich szydełkowych kwiatuszków, które wykonałam dawno temu czerpiąc inspiracje z różnych gazetek. Zamierzamy w Klubie Seniora niebawem wspólnie szydełkować wiosenne kwiaty, przeglądałyśmy gazetki i dla zachęty chciałam pochwalić się swoimi bukiecikami. A tu klops. 
Dlatego szybciutko nadrabiam zaległości w tym temacie. Niestety w moich zbiorach znalazłam tylko takie kompozycje. Prawdopodobnie moje kwiatuszki szybko mnie opuszczały i nie miałam szansy zrobić im zdjęć.




 Kwiatuszki osadzałam na łodyżkach sztucznych kwiatów. Wykorzystywałam też ich środki :-) 
Muszę koniecznie jeszcze raz zrobić takie cudeńka :-) 

4 komentarze:

  1. Ale extra te kwiatuszki, Pięknie wygląda ten wiosenny bukiecik .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu te kwiatki są po prostu cudne ,zdolna z Ciebie kobitka -gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżusiu :-) Uśmiałam się z tej zdolnej kobitki :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)