wtorek, 22 stycznia 2019

Biała spiralna czapka

Plątał mi się moteczek fajnej białej mieszanki wełny i akrylu (alize superlana klasik 25/50 %, 260 m w 100 g.). Już nie pamiętam kiedy i w jakim celu go kupiłam. Jeden, jedyny. Potrzebowałam przerywnika w entrelaku więc wymyśliłam, że wydziergam czapkę. Wszyscy robią czapki z warkoczami, a ja postanowiłam, że będzie to czapka spiralna. Ten wzór od jakiegoś czasu "chodził" za mną :-) 


Bezpłatny wzór na podobną czapkę można podpatrzeć TU !!! 
Czapka będzie mi pasowała do nowej chusty, którą od tygodnia mam na drutach. Chustę robię z włoczki z przepływem kolorów od  białego, poprzez szarości do grafitu. 





W mojej stacjonarnej pasmanterii nie ma niestety ładnego, dużego białego, futrzanego pompona. Pompon z włóczki nie bardzo mi pasuje. Dlatego na razie będzie bez :-) 
Troszkę się guzdrałam z tą czapką, bo zeszło mi 3 wieczory. 

Na koniec moje postępy w entrelaku :-)


Już przerobiłam prawie 560 m. Przede mną jeszcze jakieś 280 m i będę mogła cieszyć się nową chustą :-) 

Serdecznie pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia :-) 







18 komentarzy:

  1. Świetna ta czapeczka, chyba jednak ogłoszę powrót do drutów :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Druty też potrafią zrelaksować. Polecam gorąco. Pozdrowionka.

      Usuń
  2. Bardzo sympatyczny przerywnik sobie zrobiłaś, czapka super, a enterlakowa chusta zapowiada się wspaniale:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki . Muszę lekko przyspieszyć chustę bo zima się skończy :-)

      Usuń
  3. Ewo czapka świetna na teraz jak znalazł, o i jaka chusta ładniutka powstaje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna czapka! Nie tylko kolorystycznie, ale i wypukłościami pięknie zgrywa się z chustą.
    Pozdrawiam Ewuniu::)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka śliczna i faktycznie pasuje do niej zwiewny pompon z futerka.
    Chusta będzie super, to już widać. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie Ewuniu, z golfem jeszcze sobie nie radzę:( Masz może możliwość zeskanowania opisu z książki, albo chociaż podpowiedzieć z której strony zacząć? Myślę że od góry, by później zmniejszać liczbę oczek, ale nie jestem pewna. Proszę, gdybyś mogła mi coś podpowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna czapka, chusta zapowiada się cudownie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu fantastyczna czapka, a ta chusta juz prezentuje się pięknie ! Będzie wspanialy komplet😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna czapka. Fajna spiralka na czubku :)
    Piękna chusta powstaje.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)