czwartek, 5 kwietnia 2018

Wiosenne opaski dla dziewczynek

Lada moment będzie trzeba pożegnać czapki. Idealnym rozwiązaniem na chłodniejsze dni jest po prostu opaska. 
Poszukując inspiracji odwiedziłam stronę Dropsa KLIK
i okazało się, że jeden z wzorów przypadł mi do gustu. Wybrałam tylko inne sploty :-) 
Jedną opaskę zrobiłam pojedynczym "ryżem", drugą tradycyjnym "Francuzem" z włóczki akrylowej. To wersje cieplejsze.




Tą opaskę zrobiłam szydełkiem.



 Opaseczki ozdobne wykonałam szydełkiem z cieniutkich mieszanek bawełny z akrylem. 


Podobne, opaski już kiedyś robiłam, zobacz :-) 
Wiosną i jesienią opaski cieszą się dużym powodzeniem wśród dziewczynek, a mamusie są spokojne, że się córeczki nie przeziębią :-) 

Wiosenka zawitała również w moje strony. Taki bukiecik przyniosłam sobie ze spacerku z moją suczką Norą 



Nora :-) 


Pozdrawiam wszystkich cieplutko i życzę miłego dnia :-)  

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)