niedziela, 22 kwietnia 2018

Odkurzyłam dysk Kumihimo

W grupie kumihimo.pl  (KLIK) zapanowała cisza. W ramach weekendowych robótek zaproponowałam dziewczynom "odkurzenie" dysków. Musiałam dać przykład, więc wygrzebałam kilka gorsetowych sznureczków i w wolnej chwili zaczęłam plecionkę :-)
Użyłam po dwa sznureczki po 50 cm w kolorze jasno szarym, żółtym, białym i ekri.

Układ na dysku: 
1. szary
2. ekri
3. szary
4. ekri
5. żółty
6. biały
7. żółty
8. biały
  

Autorką układu jest Aneta Hapka w grupie kumihimo.pl . 
Pokazała, że przy podobnym układzie sznurków na dysku można uzyskać piękny efekt tęczy -  zobacz tu: 
Fotka dysku też jest autorstwa Anety Hapki. 
Inną biżuterię w moim wykonaniu w technice Kumihimo można zobaczyć tu 
Przejrzałam swoje posty w blogu w tym temacie i widzę bardzo duże braki. Chyba wszystkie moje prace są za to w moim albumie w grupie KLIK . Zapraszam w odwiedziny:-) 

Pochwalę się jeszcze kto odwiedził wczoraj moje ranczo :-) 


Prawda, że urocza? 
Czekała na mnie również inna niespodzianka. Wreszcie zakwitły moje mangolie.




4 komentarze:

  1. Piękna taka bransoletka !Dla mnie ta technika to istny kosmos.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu technika całkowicie mi obca , ale bardzo fajnie wygląda ta plecionka . Super bransoletka powstała. Magnolia przepieknie kwitnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Wiem, ze dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych więc jak tylko zechcesz to sama wypleciesz takie coś :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)