niedziela, 30 czerwca 2019

Asymetryczny sweterek Moniki


Długo musiała czekać moja synowa Monika na swój imieninowy prezent. Imieniny obchodziła 3 maja a sweterek otrzymała dopiero niedawno i to w dodatku w czasie największych upałów :-) :-) :-) 




Sweterek jest leciutki jak mgiełka, a to za sprawą cieniutkiego moheru z jedwabiem (Alpaca Silk) i drutów 5 mm. Wykrój odrysowałam z ulubionej bluzki Moniki. Pewnie sama bym nie wpadła na to, jak może wyglądać wykrój :-) 
Jak już miałam swój wykrój to znalazłam na Pintereście podobne. Sweterek Moniki jest w rozmiarze 36. Rękawki mają po 5 cm (na schemacie jest 25 cm). Ściągacz na dole również ma 5 cm. a otwór do zakładania 40 cm (jak na zdjęciu  niżej). Dekolt (otwór na głowę ) obrobiłam półsłupkami i oczkami rakowymi.  


Przyznam, że efekt końcowy pozytywnie mnie zaskoczył. Dziergałam bez przekonania. Najważniejsze, że synowa zadowolona :-) 
Zużyłam całe 4 motki (25 g / 140 m)

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słówko. Pozdrawiam cieplutko :-) 

8 komentarzy:

  1. Wspaniały sweterek, nawet na zdjęciach widać że jest bardzo milusi.:) Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, rewelacyjny sweterek! Synowa ma z Tobą dobrze;)
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie wiem czy tak dobrze ma synowa. Imieniny 3 maja, sweterek koniec czerwca :-) Pozdrowionka :-)

      Usuń
  3. No wykrój mnie kompletnie zaskoczył, ale efekt końcowy świetny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu miałam stracha, że nie podołam. Dobrze, że moja Monika pokazała mi swój stary znoszony sweterek w tym stylu. Dopiero załapałam co i jak :-)

      Usuń
  4. piękny prezent! Wygląda cudnie i zwiewnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)