piątek, 29 marca 2019

Malutka chustka pod szyję

Malutka chusteczka pod szyję pasuje do czapeczki z loczkami zobacz tu KLIK
Teraz jest już komplecik na wiosenne spacerki.




Moja Lilianka w czapeczce :-) 

Wymiary chusteczki: 34 x 28 cm. Wysokość 18 cm. Długość troczków do wiązania: 28 cm.
Wzór to kombinacja własna z dwóch schematów. Zaczynałam od połówki "babcinego kwadratu"

Potem korzystałam z tego schematu.



Wykończyłam półsłupkami i oczkami rakowymi włóczką z przepływem koloru.

Kokardka:

https://lutyartescrochet.blogspot.com/2018/12/lacos-em-croche.html


Teraz rzucam wszystko i zabieram się za kartki do Uli :-) 
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że jesteście.


7 komentarzy:

  1. Urocza wnusia.:) Wspaniale wygląda w kompleciku od Babci.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna chusta Ewo i to wykończenie super dodaje jej uroku:)
    komplecik cudny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna chusta i z czapeczką stanowią uroczy komplecik.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu śliczna chusta, a razem z czapeczką wygląda ślicznie zwłaszcza na małej modelce :) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie kłaniam się. Dotarłam do Ciebie, a to powód mojej radości. Przeglądam Twoje skarby, rękodzielnicze prace. Tu jest ślicznie! Robisz piękne cuda. Maluszkowe ubranka i dodatki sąjak z bajki!
    Dołączam do grona Twoich obserwatorów.
    Serdecznie pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak babcia to skarb ! Piękne ta chusta powstała. Podoba mi sie to kolorowe wykończenie. Wnusia cudowna , do przytulania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)