piątek, 15 marca 2019

Dla Aniołka 16 - 18 tydz.

Kolejny zestaw dla Aniołka, który zbyt wcześnie się urodził jest w tonacji biało melanżowej. Rozmiar powinien pasować na 16-18 tydz. Wykonałam go szydełkiem 3 mm z włóczek akrylowych przeznaczonych na wyroby dziecięce. Przed wysłaniem do koordynatorki wszystko zostanie wyprane i ładnie zapakowane w celofanowy woreczek. Decyzja, co trafi do "Pudelka Wspomnień", a co otrzyma Aniołek nie do mnie należy. 






Najwięcej czasu poświęciłam na wykonanie misia i rożka / kocyka. Pozostałe części zestawu szybciej powstawały. Nie miałam schematu na takiego małego misia (15 cm), więc zmniejszyłam proporcjonalnie misiaczkowy schemat ze starej gazetki. Rożek zrobiłam gęstym wzorem C2C, którego uczyłam się z YT >>> KLIK

Między malutkimi projektami robię też kilka innych rzeczy. Ale szal ślubny czeka na włóczkę, bo brakło, wiosenny kocyk dla Lilianki wreszcie wystartował, pomalutku też przybywa mojej letniej ażurowej bluzeczki. 
Dziękuję Kochane, że zaglądacie do mnie i zostawiacie cieplutkie komentarze. Serdecznie Was pozdrawiam :-) 



11 komentarzy:

  1. śliczny zestaw i szczytna akcja, choć ogromnie smutna. Taki prezent i wsparcie w niego wplecione dodadzą szczyptę otuchy Rodzicom.

    OdpowiedzUsuń
  2. ALe Cię Ewcia wzięło na te tęczowe kocyki,Podziwiam , ja bym nie wiedziała jak się za takie maleństwa zabrać. Powstał kolejny cudowny komplecik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Nawet nie wiedziałam, że jest duże zapotrzebowanie na takie maleństwa.

      Usuń
  3. Piękne szydełkowe maluszki! Masz wielkie serduszko Ewuniu.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny cudny zestaw Ewuniu :)) Jejku na samą myśl, że to takie maleńkie aż serce mi drży. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny dar na pociechę dla Rodziców!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)