czwartek, 21 marca 2019

Niemowlęce spodenki

Cieplutkie spodenki dla niemowlaczka wydziergałam na drutach. Wykonałam je z podwójnej nitki pięknej, mięciutkiej jasno szarej włóczki przeznaczonej na wyroby dziecięce. 
Mama młodego kawalera prosiła, abym zrobiła je dość szerokie w kroku, z dużą przestrzenią na pieluszkę. Spodenki miały być długie (wysokie) aż pod same paszki i mieć regulowany obwód  troczkiem. Do tego koniecznie szeleczki zapinane z przodu na guziczki. 
Starałam się uwzględnić wszystkie wskazówki i wyszło mi coś takiego :-) 

Przód:

 

 Tył:


Zbliżenia: 


Na zakończenie fotka  sprzed wykończenia (robocza):


Spodenki są dla rozmiaru 74 - 80 cm 
Zużyłam około 2 motki po 10 dag (100 g = 310 m).
Dziergałam na drutach 4 mm. 
Próbka wzoru: 12 oczek = 10 cm.

Kończąc pozdrawiam serdecznie w pierwszy dzień wiosny. Dziękuję za odwiedziny i pozostawione każde słówko :-) 








10 komentarzy:

  1. Świetne! Oczyma wyobraźni widzę w nich małego przystojniaka.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie!! Bobas pewnie uroczo w nich wygląda :)) Ściskam wiosennie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa super są , zdolniacha z Ciebie , sprostać tym wymaganiom łatwo nie było, ale jak widać dla Mistrzyni dziergania to była bułka z masłem . Bobas będzie w nich wyglądał uroczo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te spodenki Ewuniu.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodenki dla małego "pampersiaka" :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne spodenki,mały kawaler będzie zadowolony :)
    Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne, elegancki spodenki, Ewuniu.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)