środa, 27 marca 2024

Pacynki na palec

 Witam serdecznie 💓

Pamiętam, że w dzieciństwie bardzo lubiłam zabawy w teatr. Sceną było tekturowe pudełko odpowiednio dostosowane a aktorami różne postacie wykonane z gałganków i papierków. Widownią oczywiście byli rodzice albo szkolne przyjaciółki. Dlatego spodobały mi się wyzwania #66 Cykliczne Szydełko - Pacynka na palec oraz  DIY WYZWANIE #69 TEATR i postanowiłam wziąć  udział. Byłam bardzo ciekawa, czy wnukom spodoba się zabawa pacynkami.. Miałam nadzieję na fantastyczną zabawę, w której dzieci ujawnią  pomysłowość i kreatywność. Już wiem, że był to "strzał w dziesiątkę". To wspaniałe uczucie widzieć twarze wnuków rozjaśnione uśmiechem na widok tego co dla nich wykonałam. 







Powstały dwa mini zestawy pacynek. W każdym jest kurczak i zajączek. Jako trzecia to żabka albo kotek. Wykonałam je z kolorowych, bawełnianych włóczek. 




Na zakończenie wylosowany na dziś cytat z Ewangelii według Świętego Marka:

Odwagi. Ja jestem . Nie bójcie się - Mk 6,50

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo w komentarzu. 
Wszelkiego dobra Wszystkim 💓



13 komentarzy:

  1. Cudowne pacynki, są piękne. Także zastanawiałam się czy moje wnuczki bawiłyby się takimi zabawkami. Muszę zrobić i się przekonać. Dla Ciebie gratulacje za pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Antonino. Ja mam zamówienie od wnuków na kolejne postacie :-)

      Usuń
  2. Śliczności pacynki wykonałaś>
    Takie pacynki byłyby świetne do zabawy w teatrzyk. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Splociku. Pierwsze przedstawienia w teatrzyku już się odbyły :-)

      Usuń
  3. Rewelacyjne pacynki Ewuniu, świetne na różne teatrzyki. Mam nadzieję, że Babcia zostanie zaproszona w roli widza. Pozdrawiam serdecznie i również życzę wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pacynki wyszły super, a zabawa z nimi z pewnością przysporzyła wiele radości. Dziękuję za udział w wyzwaniu. DT DIY Rękodzieło Margo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne pacynki! Dziekujemy za udział w zabawie DIY Zrób to sam, DTDIY Margaretka Papierowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra!! Cudne, każda jedna fantastyczna pacynka. Wnuki z pewnością mają wiele frajdy. Dziękujemy za udział w naszych zabawach DIY.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)