sobota, 25 maja 2024

Wiosenna kreacja dla laleczki

 Witam serdecznie 💓

Dziś pochwalę się nową tuniczką i spodenkami lali mojej wnusi. Zrobiło się cieplutko a laleczki nadal nie miały letnich ubranek.


Tuniczkę zrobiłam z cieniutkiej niteczki Karat 8 w kolorze malinowym. Zapięcie - malutkie perełki.



Do kompletu wykonałam dość szerokie spodnie z Muzy 10 w kolorze ekri.





Komplecik bez lali:



Coraz trudniej jest mi wykonywać takie miniaturowe robótki. Jednak czego nie robi się dla wnusi. Jej radość jest bezcenna 😉
Nie miałam konkretnego wzoru. Szydełkowałam "na oko" posiłkując się fotkami na niezawodnym  Pintereście. 

Kończąc na dziś, serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających i życzę wszelkiego dobra 💓💓💓






20 komentarzy:

  1. Też dla wnusi bym zrobiła ale jest 4 wnuków, super wyszło,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urszulko. Gratulują wnuków. Moim Wnukom (11 i 19 lat też czasem coś robię :-)

      Usuń
  2. Urocze ubranka dla lali. Najważniejsze, że wnuczka zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie jest tworzyć takie cuda dla wnucząt.Gratuluję zdolności Ewuniu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że masz dla kogo dziergać te ubranka. Fajny komplecik wydziergałaś, ważne że wnusi się podoba. To sama radość dziergać jak wiadomo dla kogo i jak się to podoba!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Lubię ten błysk w oczkach i przytulanki w nagrodę. Dobrego dnia ❤️

      Usuń
  5. Wyobrażam sobie jaki uśmiech zawitał na buzi wnusi;) cudny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama radość robić dla wnusi, dziecko zadowolone, taka babcia to skarb 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny letni komplecik dla lalki! I wbrew pozorom wcale nie jest łatwo robić takie maleńkie ubranka - robiłam raz i tyle się wtedy namęczyłam, że do dziś to pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zgadzam się - potrzeba dużo cierpliwości dla tak małych projektów :-)

      Usuń
  8. Takie maleństwa w ogóle trudno wykonać, ale Tobie świetnie to wychodzi i najważniejsze, że Wnusia zadowolona. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pamiętam jak miałam taką lalkę i mama robiła nam takie różne ubranka na szydełku! Moja lalka miała więcej ubranek niż ja!!! Super że masz komu sprawiać nimi przyjemność. Pozdraiwam serdecznie Majalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Majaleno. Będąc dziewczynką też lubiłam stroić swoje lale :-)

      Usuń
  10. Cudowna praca dla wnusia. Moja powoli zauważa że babcia potrafi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Uwielbiam radość wnuków z moich dla nich robótek :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)