poniedziałek, 1 lipca 2019

Boże Narodzenie w czerwcu u Uli czyli karteczka okolicznościowa


Czerwcowa karteczka u Uli zgodnie z wytycznymi ma być w formie sztalugi skrętnej. Dla mnie to całkiem nowa forma, nigdy dotychczas nie robiłam takich karteczek. Wykonałam jedną ale myślę, że to nie ostatnia w takim kształcie. 







Karteczka jest w tonacji srebrno szarej. Renifer ze sklejki z recyklingu (odklejony od kartki, którą dawno temu otrzymałam i przyklejony do  obecnej) Za stoper służą srebrne półperełki. Srebrne gwiazdki, to srebrne aluminiowe cekiny. Użyłam także ozdobnego dziurkacza dla dodania uroku. 
Dziękuję Ula za pomysł. Odpowiada mi taka forma kartek. Będą z pewnością następne :-) 

Na koniec banerek: 


Serdecznie pozdrawiam z zacienionego i chłodnego brzozowego zakątka. Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :-) 



11 komentarzy:

  1. super ten Rogaś, a forma kartki faktycznie jest świetna, też mi się spodobała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka z Rogasiem,też mi się spodobała taka forma kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżusiu. Fajny pomysł miała ula na czerwiec. Ciekawe co nam w lipcu wymyśli :-)

      Usuń
  3. Śliczna karteczka i forma ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka :)
    Forma ciekawa, warta zapamiętania, by spróbować czegoś innego.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny motyw wybrałaś na kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowa karteczka! Lubie takie "inne" formy. Fajnie, że masz zacienione miejsce do odpoczynku. Zieleń w takie upały jest nieoceniona. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka,tą forma również przypadła mi do gustu :)
    Pięknie odpoczywasz Ewuniu, życzę Ci miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna!! Reniferek jest fantastyczny...taki śmieszny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowa kartka i do tego jeszcze recykling! Brawo! Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)