czwartek, 23 maja 2024

Kartkowanie z Ulą - Maj 2024

Dzień dobry w cieplutki ale pochmurny i burzowy dzień 😊

Mam już gotową majową karteczkę w zabawie u Uli.




Ula na maj zaproponowała mapkę - bingo:


Wybrałam po przekątnej NIEBIESKI - SZNUREK - KWIATY

Niebieski jako baza i kolor szydełkowych niezapominajek. 

Sznurek - u mnie włóczka, z której wykonałam kwiatuszki, łodyżki i kokardkę.

Kwiatuszki, to niebieskie, malutkie, szydełkowe niezapominajki z żółtymi środkami.

Do wykonania karteczki użyłam bazy - kartonik A6 z serii Anita's w kolorze ekri, kawałek niebieskiej kartki z bloku technicznego, ozdobnej, ażurowej serwetki, kilka złotych perełek, ozdobne malusieńkie serduszko, elementy szydełkowe. Napis wydrukowałam z drukarki.


Szydełkowa niezapominajka


Opis:

MR - 10 półsłupków (kolor żółty)

1 półsłupek, 3 słupki raz nawijane, 1 półsłupek, oczko ścisłe x 5.


Jeszcze banerek:


I kolaż karteczek od początku zabawy:

Kończąc na dziś, serdecznie wszystkich pozdrawiam życząc wszelkiego dobra 💓


16 komentarzy:

  1. Wyzwania są fajne i super sobie poradziłaś - karteczka wyszła fajna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka a male kwiatki są bardzo efektowne, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka Ewuniu, wszystko wspaniałe. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, świetny pomysł z tymi maleńkimi kwiatkami szydełkowymi 🙂
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka powstała :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne Twoje kartki z akcentem szydełkowym. Piękne są

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza kartka z szydełkowymi niezapominajkami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)