piątek, 5 lipca 2019

Eko torba / siatka



Eko torby/siatki w tym sezonie stały się bardzo modne. Dlatego w wolnych chwilach, jako przerywnik od innych robótek powstał kolejny bawełniany worek. Idealny na plażę, zakupy lub w roli letniej torebki. Brelok, to duże drewniane koraliki i łańcuszki z zawieszkami ze stali chirurgicznej. Technika wykonania identyczna jak wcześniej pokazywałam na schemacie  tu: >>>KLIK 
Robótka szybka i przyjemna. Nie wymaga zbytniego skupienia. Można szydełkować wszędzie :-) 




Szydełkowy worek. Hawwa57

Niżej poglądowe zdjęcie z wymiarami wyłowione z Pinterestu :-) 


Na koniec jak zawsze przesyłam cieplutkie pozdrowienia :-) 








8 komentarzy:

  1. Ewuniu torba jest super!!! Bardzo lubię takie EKO dodatki :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia jest świetna !!!!! Muszę chyba sobie i ja taką wydziergać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie przed chwilą odebrałam z paczkomatu sznurek na dwie takie torebki;) Mam nadzieje że za jakiś czas moja córcia i synowa też będą się takimi cieszyły.
    Twoja Ewuniu jest śliczna!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna torba Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torba!
    I fajna kolorystycznie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna, ja właśnie sobie robię taką w dziurki na lekkie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)