środa, 31 lipca 2019

Karteczkowy lipiec z Anią

Wakacje. Wydawać by się mogło, że czasu będzie więcej na swoje pasje i hobby. Tymczasem mamy koniec lipca a ja mam mnóstwo zaległości w prowadzeniu bloga. FacebookInstagram mam na bieżąco. Coś zrobione i wykończone to pyk fotka, dwa zdania i publikacja. Tutaj na blogu niestety tak to nie działa. Postaram się wkrótce uzupełnić lipiec blogu, chociażby dla samej siebie. Coś chcę sobie przypomnieć jak robiłam wówczas skok do bloga. W zeszytach z notatkami niestety nie ma wyszukiwarki :-)

To tyle na swoje usprawiedliwienie. Teraz pochwalę się kartką z kropkami w zabawie u Ani. Potrzebowałam akurat kartki dla brata, który kończył 50 lat więc motywacja była duża. Ponieważ kocha super samochody więc motywem głównym jest jaguar.






Na koniec baner: 




Przepraszam, że tak na szybko. Postaram się bardziej zorganizować. Zapraszam na Fb i instagram (linki wyżej). Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę dużo czasu dla realizacji swoich pasji 

11 komentarzy:

  1. Fajna! Super forma.
    Uściski Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała karteczka!
    Nie ma mnie ani na Fb, ani na Istagramie, wolę spokojną atmosferę bloga.
    Miłego dnia Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację Aniu. Na blogu o wiele spokojniej. Muszę to przemyśleć.

      Usuń
  4. Ewuniu super kartka, nawet nie myślałam, że tło w kropeczki będzie tak fajnie pasować do typowo męskiej kartki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Aniu. W sumie też sama byłam zaskoczona efektem. Pozdrawiam serdecznie 😄

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka!!! Baaardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)