poniedziałek, 19 listopada 2018

Dla mojej nowo narodzonej wnuczki Lilianki

Znów mam opóźnienie w publikowaniu swoich prac. Na Fb, na mojej stronie Hawwa57 wszystko jest aktualne. Zrobione, fotka, krótki komentarz i gotowe. Można robótkować dalej. Z prowadzeniem bloga tak łatwo już nie jest. Potrzebny czas, czas, czas, a czas jakby przyspieszył. Trudno zdążyć ze wszystkim, co się planuje. I nie jest to zła organizacja czasu, po prostu "świat przyspieszył".
Moja wnuczka Lilianka już jest z nami. Urodziła się 12 listopada. Babcia zdążyła z całym komplecikiem. Czas pochwalić się sweterkiem i sukieneczką typu princeska. Pokażę też kolaż całego kompletu :-) 



Zrobiłam też malutkie rękawiczki 


Obiecany kolaż całego kompletu

Czapeczkę i szaliczek można zobaczyć tu: >>>
Buciki >>>

Na koniec  szczęśliwa babcia po raz pierwszy tuli swoją Wnusię. Obok pajacyk, o którym napiszę w następnym poście. Zrobiłam go z pomocą cioci Bogusi, mojej "bratniej duszy robótkowej"  


9 komentarzy:

  1. Jaka babcia szczęśliwa i jaka zdolna. Ewuniu cudowny komplecik zrobiłaś dla cudownej Księżniczki. Zdróweczka dla wnusi niech się dobrze chowa i radość Babci daje.
    A tak na marginesie to Ci trochę zazdroszczę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Mam już czwórkę wnuków. 2 dziewczynki i dwóch chłopców. To prawda. Babcia bardzo szczęśliwa. Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego dla Babci i dla wnusi ,niech się dobrze chowa i pozostałe wnuki także .Komplecik prześliczny!
    Ja też zazdroszczę i to jak...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny komplecik Ewuniu i śliczny pajacyk.:) Taka babcia to skarb.:) Piękne zdjęcie, obie z Lilką promieniejecie ze szczęścia, aż miło popatrzeć.:) Niech wnusia zdrowo rośnie. Wszystkiego dobrego dla Ciebie Ewuniu i Twoich bliskich.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik dla małej księżniczki:) taka babcia to skarb :)
    Wszystkiego dobrego dla Ciebie Ewuni i dla małej kruszynki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutki komplecik i śliczna wnusia :-) Gratulacje dla babci i całej rodziny:-)Niech się zdrowo chowa i daje mnóstwo radości bliskim :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)