poniedziałek, 26 listopada 2018

Karteczki w listopadzie

W listopadzie w karteczkowej zabawie z Anią wytyczne znajdują się w tabelce BINGO. Ale Ania pozwoliła nie trzymać się sztywno zasad więc można dowolnie wybrać sobie trzy elementy. Na początku miesiąca  zapisałam sobie tabelkę i umknął mi fakt, że w tabelce była mała zmiana. Zamiast "przeszycia" pojawiły się "nutki". Zauważyłam to jak już karteczki były gotowe i czekały na zdjęcia. Ponieważ zrobiłam 3 karteczki a wystarczy tylko jedna aby być w zabawie nic już nie zmieniałam. 

Kartka na Boże Narodzenie:
Zielony - przeszycia - biały 
Jako przeszycia potraktowałam moje krzyżykowe choinki :-)  


Kartka wielkanocna:
Miał być styl Shabby Chic - zielony - biały. No nie wiem ..... Osobiście podoba mi się ta karteczka :-) 


Kartka okolicznościowa:
Ptaszek - zielony - biały - przeszycia 


Obowiązkowy kolaż:


I oczywiście na zakończenie banerek: 


Lubię dłubać karteczki z Anią. Nie wiem czy będę miała motywację jak zabawa się skończy. Nie mam żadnych profesjonalnych karteczkowych przydasi.. Dlatego mam wrażenie, że moje karteczki są dziecinne. Ale mimo wszystko, jak już karteczka trafia do obdarowanego, to widzę zaskoczenie, zachwyt w oczach i dużo radości. No i oczywiście "dla mnie ją zrobiłaś"?
Pozdrawiam wszystkich listopadowo i wracam do swojego robótkowego świata :-)


6 komentarzy:

  1. Ewuniu miałam małe zamieszanie z banerkami w tym miesiącu. Pomyliłam miesiące, potem pomyliłam tabelki BINGO , ot taki chochlik mi się wkradł. Wiec zaliczam i nutki i przeszycia. Bardzo mi się podobają Twoje karteczki i wcale nie są jak z przedszkola. A do haftowanych kartek naprawdę niewiele potrzeba, ta z choinkami jest rewelacyjna.
    Zabawa w przyszłym roku będzie, ale w nieco innej formie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Cieszę się, że moje karteczki są zaliczone. Ale najlepsza wiadomość z pochmurnego i ponurego poniedziałku to ta, że to nie koniec karteczkowej zabawy :-) Serdecznie pozdrawiam i życzę Ci Aniu wspaniałego nowego tygodnia :-)

      Usuń
  2. Ewciu, bardzo ładne są Twoje karteczki, szczególnie ta z żonkilem mnie urzekła. Wcale nie uważam, że są dziecinne.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki i wcale brak profesjonalnych materiałów niczego im nie ujmuje. Miłego dziergania!Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)