środa, 2 maja 2018

Męska bransoletka

Męska część mojej rodzinki zarzuca mi, że moje bransoletki dedykuję dziewczynom. Oni też chcą mieć coś, co dla nich specjalnie wykonam. 
W moich przydasiach znalazłam łącznik "Love" i czarny woskowany sznurek 2 mm. Podobny do rzemyka. Poświeciłam trochę czasu na relaks i oto jest :-) 



Zastosowałam makramową technikę wyplatania podobną do tej, którą zrobiłam żółtą bransoletkę KLIK . 
Fajny Tutoral w tym temacie jest też na blogu mojego ulubionego sklepu Royal-Stone ZOBACZ
Na zakończenie muszę ostrzec wszystkich, którzy zamierzają spróbować makramy, że technika wciąga. Ale z drugiej strony jest super przerywnikiem w realizacji większych projektów na drutach czy na szydełku. Wystarczy godzinka zapomnienia i można cieszyć się nowym drobiazgiem.  


4 komentarze:

  1. Hehe, mężczyźni zbuntowali się;)
    Piękne bransoletki!
    Miłego dnia Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Niestety muszą poczekać panowie bo nie mam przydasi :-) Zakupy muszą być :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)