środa, 30 maja 2018

Sweterek do komunii

Sweterek do komunii dla mojej bratanicy zrobiłam  z przepięknego, wysokiej jakości  włoskiego moheru z poliamidem. Kupiłam go w e - dziewiarce . 


Jest to bardzo delikatna włóczka z dużą zawartością koziego moheru (80%). Wydajna, w motku jest aż 250 metrów. Sweterek robiłam w dwie nitki na drutach 5 mm. Zużyłam 4 moteczki.  Wzór gładki lewy. 






Wykrój sweterka z tą różnicą, że na podkrój pachy zrobiłam 16 cm (nie 19). Rękaw w moim sweterku ma 52 cm. Długość 35 cm. Reszta wymiarów jak na wykroju dla najmniejszego rozmiaru.




3 komentarze:

  1. Cudny sweterek wyczarowałaś,moherek delikatny jak mgiełka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek jest piękny (przy takiej włóczce to i wzoru nie potrzeba :) )
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarujący sweterek. :) Wełna wygląda tak delikatnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)