wtorek, 24 kwietnia 2018

Popularne koronkowe podkładki pod kubeczki


Serduszkowe podkładki pod kubeczki  dość często wskakują na moje szydełko. Robi się je bardzo miło i szybko. Są idealnym upominkiem albo dodatkiem do prezentu. Można szydełkować je z różnej grubości nici, kordonków, włóczek a nawet sznureczka. 
Tym razem są to malutkie serweteczki ( 11 cm średnicy) z polskich nici bawełnianych 50 x 4. 
Wzór dawno temu "podkupiłam" u Antoniny i od razu się w nim zakochałam. 







Moje wcześniejsze serduszkowe prace można zobaczyć tu:




4 komentarze:

  1. Piękne są!
    Serduszka i czerwony - idealne połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę przeprosić się z szydełkiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkładki sa super, tez je ostatnio wydziergałam. A robi sie faktycznie szybko i przyjemnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne są te podkładki! sama przyjemność mieć je w zasięgu wzroku! pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)