wtorek, 17 kwietnia 2018

Jestem eko na zakupach.

Chcę być eko dlatego na zakupy będę chodzić z siatkowymi torbami własnoręcznie wykonanymi. Niedawno zrobiłam prostą siatkę, z którą natychmiast się zaprzyjaźniłam KLIK .
Dzisiaj pochwalę się następną:


Siatka ma wymiary 35 x 30 cm (bez uszu). Wykonałam ją z mieszanki bambusa i bawełny, która została mi  z topu, który robiłam w ubiegłym roku KLIK . Zużyłam 2 motki. Szydełko 3 mm


Pewnie długo się nie nacieszę tą siatką, bo właścicielka topu (moja synowa) wkrótce ma imieniny :-) 





Siatkę podszyłam podszewką. Dzięki temu bardzo ładnie widać wzór. 
Szydełkowałam podglądając schemat:


U mnie po bokach jest po 5 rządków wachlarzyków (we wzorze jest po 4). 
Zszywając 2 części wykończyłam oczkami rakowymi. Uszy zrobiłam z 10 słupków. Ich długość wynosi 36 cm.  
Na koniec kolaż :-) 




3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)