piątek, 29 marca 2024

Wesołego Alleluja, życzenia świąteczne i koszyczki ze sznurka

Nie do uwierzenia jak czas pędzi. Odnoszę wrażenie, że odkąd jestem na emeryturze to czas przyspieszył, dni coraz krótsze.... Dopiero były Święta Bożego Narodzenia a tu hop.... i Święta Wielkanocne. 

Z tej okazji już dziś życzę Wam wszystkim zaglądającym do mnie Wesołego Alleluja i radosnych Świąt.


Pragnę też z całego serca podziękować Splocikowi i Ani Iwańskiej za przepiękne kartki Wielkanocne. 


Pochwalę się przy okazji malutkimi koszyczkami wykonanymi szydełkiem ze sznurka bawełnianego 2 mm. Dwa z nich udało mi się zrobić ściegiem tkanym (wyglądają jakby były robione na drutach). Rączki lekko usztywniłam drucikiem, takim do lalek czasem wrabianym. Powędrują wypełnione słodkościami tu i tam :-) 




W marcu czeka mnie jeszcze wykończenie pierwszego węża temperaturowego (zobacz TU - klik). Wkrótce się pochwalę. Zamknie on pierwszy kwartał robótki temperaturowej. Od kwietnia będzie się robił drugi wąż. Tym razem będę robić tylko po jednym okrążeniu, bo maskotka wychodzi długaśna :-) 

Na zakończenie losowanko cytatu z Pisma Świętego z Ewangelii według Świętego Marka:

Dobra jest sól, lecz jeśli sól smak utraci czymże ją przyprawicie?

Miejcie sól w sobie i zachowujcie pokój między sobą!

Mk 9,50


Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa. Wszystkiego dobrego 💓😀



19 komentarzy:

  1. Oj dzieje się dziś u Ciebie! Za życzenia oczywiście dziękuję bardzo i cieszę się że moje do Ciebie dotarły , bo z tą naszą pocztą nigdy nic nie wiadomo.
    Koszyczki Ci wyszły pierwsza klasa a dostać w takich słodkości sama radość, zawsze to fajniej niż tak bez opakowania. Co do Pisma Świętego fajnie się czyta , ale nie jestem aż taka święta niestety.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-) Cieszę się, że fajnie Ci się czyta cytaty. Nie trzeba być od razu świętą :-)

      Usuń
  2. Wzajemnie Ewo, chociaż te święta dla mnie będą inne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulko, posyłam Ci dobrą, pozytywną energię. Życzę przede wszystkim spokoju.

      Usuń
  3. Zdrowych, wesołych i spokojnych świąt, Ewciu.
    Śliczne są te małe koszyczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ewo. Tobie i Twoim bliskim również życzę wesołych Świąt Wielkanocnych, smacznego jajka oraz szalonego i wyjątkowo mokrego Śmigusa Dyngusa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne koszyczki Ewuniu. Życzę radosnego Alleluja, obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego oraz dużo zdrowia i wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za życzenia i Tobie życzę dobrych i spokojnych Świąt. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyczki bardzo ładnie się prezentują :)
    Życzę zdrowych, spokojnych Świąt Wielkiej Nocy!
    Wesołego Alleluja! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnego świętowania :) u mnie też czas przecieka przez palce i im wiecej sie staram tym szybciej biegnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze koszyczki :) wszystkiego wiosennego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)