środa, 13 marca 2024

Małe dekoracje u Splocika - marzec 2024

 Witam  serdecznie 😀

Jak małe dekoracje, to coś małego i świątecznego, bo Święta Wielkanocne tuż, tuż.



Takie śmieszne, małe, kurczaczki robi się szybko. Wystarczy chwila wolnego czasu, dobry humor, tekturka. trochę żółtej włóczki, pomarańczowy, cienki filc i ruchome oczka. 

Z tekturki wycięłam jajeczko ząbkowanymi nożyczkami. Owinęłam je włóczką, przykleiłam oczy, łapki i dziubek. Gotowe. 

Z wykonaniem świetnie poradzą sobie wszyscy a szczególnie dzieci i .... seniorzy. Takie kurczaczki zaproponowałam uczestnikom Klubu Senior + gdzie prowadzę terapię zajęciową. Seniorzy świetnie się bawili wykonując swoje zawieszki. 

Kurczaczki zgłaszam do zabawy Małe dekoracje 2024 u Splocika:  Klik TU

Motto zabawy:
"Nie można wyczerpać kreatywności.
Im więcej jej używasz, tym więcej jej masz."
- Maya Angelou


Jeszcze kolaż prac od początku zabawy:


Na zakończenie cytat z Pisma Świętego:


"( ...) Bądź dobrej myśli" - Mk 10, 49

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa. Wszystkiego dobrego 💓😀


11 komentarzy:

  1. Urocze te kurczaczki i jakże pomysłowe. Faktycznie świetnie nadają się do wykonania na zajęciach terapeutycznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Antonino. Seniorki z zapałem robiły kurczaki dla wnuków i prawnuków. Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fajne te kurczaki i faktycznie proste w wykonaniu. Fajnie że Seniorzy załapali klimat Świąt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i fajna zabawa z dziećmi, moje wnuki się nie garną, raczej kredki i nożyczki, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula. Kredki i nożyczki też dobre dla wspólnych zabaw. Również pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Fantastyczne te jajowe kurczaki. :)
    Nie dziwię się, że spodobało się seniorom bawienie przy tworzeniu tych kurczaczków. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu marca.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł rewelacyjny w swojej prostocie i urodzie:) brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Adorable!!! And such fun to make and see!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)