czwartek, 14 marca 2024

Rękodzieło i przysłowia albo...2 - marzec czyli skarpetkowe zajączki

Witam serdecznie 💓

Szycie nigdy nie było i nie jest moją mocną stroną. Ani ręczne, ani maszynowe. Ale spodobały mi się skarpetkowe maskotki i spróbowałam przygotować modele wzorcowe dla moich Seniorów na zajęcia robótkowe. To miały być zajączki 😀 





Pomysł na zajęcia skarpetkowe spodobał się. Seniorzy uszyli sobie po kilka sztuk dla wnuków i prawnuków nie koniecznie małych. 

Myślę, że zajączki pasują do zabawy u Splocika "Rękodzieło i przysłowia albo ... 2" zobacz TU, szczególnie do cytatu:

Kobiety przypominają krawcowe: "szyją grubymi nićmi", "haftują", a czasem "robią z igły - widły". - Magdalena Samozwaniec


Banerek:


 Kolaż prac od początku zabawy:





Jeszcze wylosowany na dziś cytat z Ewangelii według Świętego Marka:

"Kto by między Wami chciał się stać wielkim niech będzie sługą Waszym. A kto by chciał być pierwszym między Wami niech będzie niewolnikiem wszystkich" - Mk 10, 43-44


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Wszystkiego dobrego :-)



10 komentarzy:

  1. Super zajączki. :)
    Każdy innej urody, ale tak jest też w naturze. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze te zajączki, mają w sobie coś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te skarpetkowe zające, grunt że próbujesz czegoś nowego i że się seniorom spodobało . Te zajączki będą fajną ozdobą na Wielkanoc.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Lubię się uczyć nowych rzeczy. Cieplutko pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Brawo Ty, skarpeciaki bardzo słodkie, pięknosci robisz z seniorami.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urszulko. Cieszę się, szczególnie gdy panie po 80 - tce nadal świetnie radzą sobie na zajęciach. Wszystkiego dobrego :-)

      Usuń
  5. za skarpeciaki jeszcze się wzięłam, choć podziwiam naszą Justynkę i jej prace. Twoje zajączki też są śliczne i na pewno świetnie będą sie prezentować na wielkanocnym stole:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Justynka jest mistrzynią w skarpetkowej dziedzinie. Przyznaję.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)