piątek, 2 sierpnia 2019

Wakacyjne Boże Narodzenie z Ulą


Wakacyjne kartkowanie z Ulą to karteczki w formie pop-up. Bazy do kartek wykonałam sama. Użyłam papierów ozdobnych Premium 220 g. oraz obrazki ze starej gazetki świątecznej mojego wnuczka. Do tego konfetti - kolorowe cekiny_ gwiazdeczki. 
Pierwsza kartka w tonacji czerwono - złotej, druga w tonacji złoto czerwonej.








Druga kartka 






Kolaż z obu kartek (można dostać oczopląsu od tego złota i czerwieni):


Na koniec baner: 


Ogólnie jestem zadowalana ze swojej pracy. Kartki wymagały poświęcenia sporo czasu. Na szczęście mam dość dobre i ostre nożyczki do precyzyjnych wycinanek. Muszę zainwestować w taki nożyk, jak ma Ula (widoczny w filmie instruktażowym). 

Kończąc pozdrawiam wszystkich. Życzę fajnego sierpnia. Ewa



9 komentarzy:

  1. Świetne karteczkowe pudełeczka! Kiedyś trochę pobawiłam się tą formą, ale raczej nie jest moja ulubioną;)
    Miłego dnia Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki-pudełeczka,a kolorystyka w sam raz na Boże Narodzenie,bo te święta lubią złoto i czerwień :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne Ewa:) Ta z aniołkami rewelacja.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki!!! Kolorystyka w sam raz na Boże Narodzenie. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie kartki niezwykle urocze i pomysłowe. Przypominają o Świętach, mimo upalnego lata. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu piękne! Bardzo podobają mi się takie kartki niespodzianki a pokaż tez swoją biżuterię, bo jest niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne i zmyślne te kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nożyk zakupiony w sklepie budowlanym jakby co ;) Wspaniałe pop-upy :) pięknie wykorzystałaś posiadane materiały :) Dziękuję za udział w zabwie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)