czwartek, 29 sierpnia 2019

Karteczkowy sierpień z Anią

Witam. Wakacje nie służą mi jako blogerce. Kolejne zaległości, które zamierzam nadrobić w późniejszym czasie. FB i Instagram na bieżąco - zapraszam. Prowadzenie bloga wymaga więcej czasu, którego wszystkim brakuje. Poza tym musi być laptop lub komputer. Natomiast Fb i Instagram można prowadzić z tabletu lub smartfona. Te urządzenia mam zwykle zawsze ze sobą.
Zabawy karteczkowej tam nie mam więc pojawiam się choć na chwilę. 
W sierpniu na karteczkach u Ani tematem przewodnim jest kokarda.
Moje dwie karteczki mają kokardy i są w kolorystyce zgodnej paletą. Jedna jest okolicznościowa, druga świąteczna. Obie mają elementy szydełkowe, które mogą być oderwane i tak, kwiatuszek może być zakładką do książki,a dzwoneczek zawieszką na choinkę.  




Jeszcze baner:


Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Jeszcze raz przepraszam za nieobecność na blogu i zapraszam na moje strony na Fb i Instagramie:



2 komentarze:

  1. Ewa genialne te kartki , lubię takie szydełkowe dodatki na kartkach.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, pomysłowe kartki, Ewo!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)