piątek, 7 czerwca 2024

Myszka Lili

Witam serdecznie

Chciałabym Wam przedstawić nową przyjaciółkę mojej wnuczki, bohaterkę wielu bajek - myszkę a raczej mychę, bo jest naprawdę wielka. Lili przysłała mi zdjęcie maskotki z prośbą żeby Jej taką "uszyć". Na szczęście w gąszczu maskotek na Pintereście udało mi się odszukać ściągę i zabrałam się za tworzenie. Myszka miała być bliżniaczo podobna do tej ze zdjęcia i tak samo ubrana. Chyba mi się udało pomyślnie wykonać zadanie, bo radości było dużo i dużo dostałam "przytulasków".


Lila ze swoją nową przyjaciółką







A tu link do Pinteresta ze ściągą - https://pl.pinterest.com/pin/1266706138746503/ gdyby ktoś potrzebował.  

Ponieważ myszka Lili jest z bajkowego świata wysyłam ją do Reni. Miałam ściągę, więc wykonanie maskotki było proste a zadanie na czerwiec, to coś prostego - świat bajek. Propozycja Reni: - zobacz

"Moja propozycja-

Na ten miesiąc proponuję "Bajkowy Świat" bo jednak Dzień Dziecka to najbardziej znane święto w tym miesiącu, ale też może to być coś z dziećmi lub dla dzieci przygotowane. Nie zapominajmy też o sobie, bo też każdy/a z nas jest/był/była dzieckiem. Zwyczajnie bawmy sie razem i pokażmy swoje piękne prace, bo są tego warte ;)"


Myślę, że myszka może być też świetną interpretacją cytatu Paula Coelho w zabawie u Splocika "Rękodzieło i przysłowia albo ...2 - czerwiec" - zobacz  KLIK TU

Wytyczne na CZERWIEC to:

1. Przysłowie  
Kto umie wygrać sam ze sobą, nie zginie nigdy.

2. Cytat  
"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego się pragnie." - Paulo Coelho



Wnuczka (dziecko) "zadbała" abym była zajęta i z urokiem "domagała" się czego pragnie 😆 Tym sposobem zaliczam dwie zabawy blogowe. 

Na dziś tyle. Pochwalę się jeszcze wianuszkiem na zakończenie Oktawy Bożego Ciała. Ktoś jeszcze pamięta o tradycji święcenia wianuszków z tegorocznych ziół i kwiatów?


Jak zawsze dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko. 

Życzę tu zaglądającym wszystkiego dobrego 💓




10 komentarzy:

  1. Myszka cudowna i rzeczywiście doskonale "wpisała" się w interpretację zabaw blogowych. Wianuszek uroczy. Znam tę tradycję, aczkolwiek sama jej nie praktykuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Antonino. Cieszę się, że podoba Ci się myszka :-)

      Usuń
  2. Ewo podziwiam, bo maskotka wyszła Ci przepięknie,co zresztą Wnusia potwierdziła;) U nas wianków się już nie święci, a ten Twój jest piękny:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna Pani Myszka. Podziwiam wykonanie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu spisałaś się na medal, super pomysł ze zdejmowaną sukienką. Nie znam zwyczaju święcenia wianków, Twój jest piękny i zapewne cudnie pachnie. Ślę moc serdeczności i również życzę wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna mycha i świetnie ją wykonałaś :)
    Wianki chyba są rzadkością, bo komu chce się je pleść, łatwiej zrobić bukiet, ale ja pamiętam wianki.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Takie wianuszki kojarzą mi się z babcią. To cudowne wspomnienia :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)