sobota, 10 lutego 2024

Walentynkowa, koronkowa serwetka

Dzień dobry. 

Dziś u mnie walentynkowa, koronkowa serwetka, którą wykonałam z kordonka Muza 10 w kolorze ekri, szydełkiem 1,5 mm.. Ma tylko 20 cm., a więc śmiało może być zgłoszona do zabawy u Splocika "Małe dekoracje" - TUTAJ

Serwetka pasuje również do drugiej zabawy u Splocika "Rękodzieło i przysłowia ...albo 2", bo w drugim przysłowiu  jest słowo "serce" (TUTAJ)😀💓




Serwetkę szydełkowałam z Aurelią Myszką Szarą - zobacz TU i TU 




Oto przysłowia na LUTY

1. Kto nie kończy roboty, nie jest lepszy od tego, kto jej nie zaczyna.
2. Kochające serce zawsze jest młode.





Jeszcze kolaż prac od początku zabawy:


Tak się złożyło, że kolejny raz udało mi się połączyć obie zabawy. 


Na zakończenie cytat z Pisma Świętego:

"(...) mądrość usprawiedliwiona jest przez swe czyny" - Mt.11,19
                                                                                                               
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa. Spokojnego weekendu💓😀




16 komentarzy:

  1. Też mam tą serwetkę, piękna jest i 2 zadania zaliczone, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serwetka :)
    Twój link i fotkę dodałam do galerii zabawy z przysłowiami, a w galerii Małych Dekoracji pojawią się w podsumowaniu lutego.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Misterna serwetka Ewuniu, podziwiam Twoje zdolności. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serwetka! ja na razie mam pustkę w głowie i nie wiem co przygotuję na tą zabawę;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza serwetka🙂
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest! Równiutko wykrochmalona i z pięknym motywem serc <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna serwetka, super wzór ☺️☺️ pozdrawiam☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna serwetka z malutkimi serduszkami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)