poniedziałek, 8 kwietnia 2019

Bawełniany kocyk z króliczkiem na lato

Pomysł na kocyk z króliczkiem podchwyciłam przeglądając Pinterest. Zamówiłam odpowiednią włóczkę i zabrałam się za dzierganie. Dziś mogę się pochwalić jak mi poszło :-) 




Lewa strona kocyka: 



Kocyk ma wymiary 82 x 70 cm. Dziergałam drutami 3,5 mm. Włóczka: 100 % tureckiej bawełny (230 m / 100 g)
Jestem zadowolona z efektów pracy z drutami, chociaż zeszło mi około 30 godzin (prawie miesiąc odkąd przyszła włóczka). Do czasu wykonania wliczyłam czas na próbki, rozrysowanie wzoru, itp.)
Na koniec przyznam się, że mimo wszystko wolę pracować szydełkiem. 
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga. Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu :-) 








14 komentarzy:

  1. Śliczny! A pod kocykiem jeszcze śliczniejszy, uśmiechnięty Króliczek:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały, bardzo ciekawy,super babcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny kocyk i piękne kolorki!
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowy kocyk :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ten królikowy kocyk. Wg mnie całkiem szybko się zrobił :-). Świetne są Twoje włóczkowe wyroby, wnusia będzie się miała dobrze z taką babcią.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kocyk to wręcz mistrzostwo świata! Przepiękny!!! Maluszek będzie miał cudowną cudowność!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudny kocyk!!! Mistrzostwo świata, to mało powiedziane 😮😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. ale królik, Szkoda , że moja wnusia nie ma tak zdolnej babci . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)