wtorek, 9 kwietnia 2019

Karteczkowy kwiecień z Anią :-)

W kwietniu zgodnie z wytycznymi wybieraliśmy z palety barw trzy kolory i obowiązkowo na karteczkach wielkanocnych miał się znaleźć motyw religijny. Moje motywy religijne pochodzą z karteczek, które kiedyś otrzymałam od bliskich a teraz dostały "drugie życie". Na foteczkach nie widać zbyt dobrze, ale każda karteczka "liźnięta" jest złotym brokatem (dla elegancji) i ma odrobinę pomarańczowego sizalu.
Kolory pierwszej kartki, to brąz - żółty - ekri.


Druga karteczka ma dodatkowo szydełkową pisankę, na której stoi sobie zmartwychwstały Pan Jezus. Kolory: ekri - pomarańcz - brąz i śladowo niebieski.  



Trzecia karteczka jest w tonacji ekri - brąz - pomarańcz.


Kolaż:




Banerek: 


Na koniec szydełkowa pisanka, podobna do tej, którą użyłam w drugiej karteczce (zapomniałam zrobić foto).



Szkoda, że to ostatni miesiąc zabawy u Ani.  Mam cichutką nadzieję, że Ania coś wymyśli i zabawa karteczkowa będzie trwała dalej :-) 

Serdecznie pozdrawiam wszystkich i życzę spokojnych przygotowań świątecznych :-) 




9 komentarzy:

  1. Ewuniu super sobie poradziłaś z kartkami. Bardzo fajny pomysł z tym szydełkowym jajeczkiem.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki wykonałaś i szydełkowe jajeczka też :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wszystkie, ale pomysł na kartkę z szydełkową pisanką niezwykle mi się spodobał. Uściski Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki! Bardzo ciekawe pomysły!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewo pięknie poradziłaś sobie z kwietniowym tematem,karteczki wyszły super.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i bardzo pomysłowe kartki. Podobają mi się wszystkie trzy 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne karteczki,ta z szydełkową pisanką jest SUPER !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i pomysłowe kartki :) a zawieszka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  9. Powstały piękne kartki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)