czwartek, 25 kwietnia 2019

Wielkanocne ozdoby

Święta, święta i po świętach. Moje święta nie były radosne. Dominował niepokój o mamę. Na szczęście kryzys minął i możemy jeszcze cieszyć się Jej obecnością chociaż Ona i tak żyje sobie w swoim zamkniętym świecie. 
Najpierw chciałabym podziękować Ani Iwańskiej za piękną świąteczną karteczkę. Zrobiła mi fantastyczną niespodziankę.



A teraz moje ozdoby świąteczne, którymi jeszcze się nie chwaliłam.

Na początek pompony :-) 

Króliczka i kurczaczki robiliśmy wspólnie z Alesiem.  







 Były też kurki do zawieszenia





 i kilka koronkowych koszulek. 


Na koniec mój wielkanocny koszyczek:


 i Mama z poświęconym już koszyczkiem :-) 


Bidulkę w szpitalu na noc unieruchamiali pasami, bo była bardzo pobudzona i ciągle gdzieś próbowała uciekać. Nie ma jak w domku :-) 

Serdecznie wszystkich pozdrawiam. Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione słówko :-) 








6 komentarzy:

  1. Dobrze że mama już w domu, bo otoczona rodziną na pewno będzie spokojniejsza.
    Piękne wielkanocne prace! Zawieszki ptaszki/kurki kiedyś robiłam i wszystkie gdzieś pofrunęły;)
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu dużo zdrówka dla mamy, ciesze się że moja kartka sprawiła Ci radość. A ten zajączek i kurczaczki z włóczki są śliczne, aż ciekawa jestem jak są zrobione.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mamy dużo zdrowia, a dla Ciebie dużo czasu i weny do realizacji robótkowych.
    Śliczne ozdoby porobiłaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrpwia dla mamusi a Twoje prace wielkanocne super

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkanocne prace wspaniałe, dużo zdrowia dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ozdoby, zwłaszcza króliczek i zawieszkowe kurki :-)
    Zdrowia całej rodzinie życzę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)