wtorek, 29 stycznia 2019

Kolejne buciki

Uwielbiam robić takie maleńkie buciki. Już przestałam się stresować, że mogą mi "wyjść" nie równe. Wprawa? Chyba tak. 
Tym razem również różowe ale kwiatuszek 3D w kolorze bzu. Zamiast troczków wąziutka wstążeczka do regulacji obwodu. 
Na zdjęciu poniżej nóżka mojej kochanej LILI w buciku. Następne muszą być większe. 10 cm są akurat :-) 





Buciki bardzo podobne do poprzednich >>> KLIK
Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego popołudnia wszystkim odwiedzającym mojego bloga. Już wkrótce pochwalę się kolejną chustą. Już się szykuje do sesji zdjęciowej  :-)  










15 komentarzy:

  1. Piękne, słodkie, rozczulające kapcioszki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze...:) Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie buciolki. Też lubię dziergać take maleństwa.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super buciki,kiedyś też dużo takich robiłam,teraz nie mam dla kogo -:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko. Ja czasem jak nie mam dla kogo a bardzo chcę coś zrobić, to robię do szuflady. Potem mam gotowe upominki :-)

      Usuń
  5. Słodziaczki :)
    Małe rzeczy robi się szybko i fajnie.
    Kiedyś robiłam buciki na drutach - pisałam o nich.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Splociku. Muszę odszukać Twoje buciki na drutach, bo na drutach też robię :-)

      Usuń
  6. O rany, ale cudne!!! Małe arcydzieło!! Masz Ewuniu ogromny talent! Podziwiam i zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)