piątek, 31 sierpnia 2018

Kolejna ażurowa bluzeczka w tym sezonie :-)

Moja nowa bluzeczka w pięknych przepływowych kolorach została wyszydełkowana na podstawie wzoru ze strony artystki Gabrieli Moreno de Garcia. Wzór można zobaczyć tutaj: KLIK
Mam nadzieję, że jeszcze w tym sezonie będę mogła się nią nacieszyć. 



Użyłam pięknej trójnitkowej mieszanki bawełny i akrylu kupionej TU
Mój kolor to 1331


Na taką bluzeczkę w rozmiarze 42 spokojnie wystarcza 1 motek 200 g (1000 m). U mnie nawet troszkę zostało. Nie wyrobiłam pięknego turkusowego koloru. Pracowało szydełko 3,5 mm.
Moja bluzeczka na początku ma 12 motywów na 144 oczkach łańcuszka. 
Robi się 3 słupki w jednym oczku łańcuszka, potem 5 słupków przedzielonych 2 oczkami łańcuszka, znów 3 słupki w jedno oczko. Tych "trójek" miałam na łańcuszku 12. 
Jeżeli ktoś chciałby większą bluzeczkę, albo robiłby cieńszym szydełkiem albo cieńszą włóczką to może zrobić 14 motywów ("trójek") na 169 oczkach łańcuszka. 
Na koniec kilka fotek z pracy przy bluzeczce:




Bluzeczka powstawała równolegle z firaneczką. Nad firanką dalej pracuję :-)  

6 komentarzy:

  1. Bluzeczka wyszła piękna i wzór i kolory :)powstające dzieło napewno będzie śliczne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa podziwiałam ją już na FB. Jest obłędna !!!. Jak kiedyś opanuję lepiej szydełko to może się na taką skuszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna bluzeczka, super wzór i cieniowanie kolorów. Podziwiam, że jeszcze równolegle robiłaś firankę. Serdeczności Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)