piątek, 31 sierpnia 2018

Karteczkowe wakacje z Anią


Zgodnie z zasadami zabawy w lipcu i sierpniu mieliśmy liftować kartki, wybrane z naszych karteczek wykonanych  na zabawę w poprzednich edycjach. Wydawało mi się, że czasu jest duuuużo więc karteczki ciągle schodziły na dalszy plan. A tu koniec wakacji ....
W pierwszej karteczce  (okolicznościowej) zajęłam się biedronką :-) 


Wzór szydełkowej biedronki podpatrzyłam u GoldenLucyCrafts KLIK 

Poprzednia kartka z biedronką wyglądała tak:



Druga karteczka bożonarodzeniowa to karteczka z szydełkową gwiazdką. 


Poprzednia była na zielonym kartoniku.



Trzecia i ostatnia u mnie to karteczka wielkanocna. Tutaj wykorzystałam szydełkową pisankę, którą często wykorzystuję w swoich karteczkach. 

Jedna z poprzednich karteczek z szydełkową pisanką poniżej. 


Na koniec wakacyjny banerek: 


Ups .... pobiegłam do żabki a tu widzę, że w lipcu też powinnam była zrobić karteczki. Ale gapa ze mnie. Dlaczego ubzdurałam sobie, że zadanie jest na całe wakacje? Tego nie wiem. Jestem zła na siebie i tyle :-( 
Znalezione obrazy dla zapytania jestem zła emocje

2 komentarze:

  1. Ewuniu nic się nie stało, każdy robił przez wakacje jak mu pasowało :-).
    Kartki świetne , cieszę się, że zliftowałaś swoje własne kartki. Widzę że szydełko poszło w ruch więc we wrześniu też nie będziesz miała problemu z wyborem odpowiednich elementów z tabeli bingo .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za wyrozumiałość 😍. Serdecznie pozdrawiam ♥️

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)