wtorek, 25 lipca 2017

Wusia - ażurowa chusta wg. wzoru Yellow Mleczyk

Jestem z siebie dumna. Kolejna ażurowa robótka na drutach skończona. Nie obyło się od falstartów. Ale w końcu jest.
Dałam jej imię Wusia. Tak nazywał mnie mój świętej pamięci Tata jak byłam małą dziewczynką. Szczególnie wtedy, gdy coś mi się nie udawało i jak to dziecko po prostu płakałam. Zapowiedź robótki na blogu była tu: KLIK
A oto ona, moja piękna chusta :-)









Jak wspomniałam w zapowiedzi chustę dziergałam w grupie na FB Podziergajmy wspólnie . 
Na wszelki wypadek podaję link do wzoru, gdyby ktoś chciałby sobie wydziergać podobne cudeńko KLIK  
Moja chusta powędrowała już na  Ravellry i weźmie udział w konkursie o fantastyczne nagrody.
Zapraszam w odwiedziny :-)
Dziękuję wszystkim dziewczynom z grupy za pomoc, wsparcie i uwagi. Szczególnie dziękuję Ani Lipińskiej znanej na blogu jako Yellow Mleczyk
Zabawa w ażurki tak bardzo mi się spodobała, że już planuję kolejną chustę wg wzoru tej Artystki. Będzie to Bazyliszek :-)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)