czwartek, 6 lipca 2017

Moje lipcowe wyzwanie - ażurowa chusta wg wzoru Yellow Mleczyk

Spodobało mi się czerwcowe wyzwanie z ażurową  Alisedą (u mnie NEL) więc bawię się dalej.
W lipcu w grupie Podziergajmy wspólnie  do wyboru są dwie ażurowe chusty: Publiczna i Bazyliszek. Obie piękne. Decyzja trudna więc kupiłam wzór jednej i drugiej.
Jako pierwsza wskoczyła na druty "Publiczna". No, nie tak od razu :-)
Najpierw "na sucho" próbowałam ogarnąć wzór. Z ażurami nie mam dużego doświadczenia więc zaczęły się medytacje. W sumie straciłam dwa dni zamiast wziąć druty do ręki i działać. Ale od czego jest grupa?
Najpierw było marudzenie. Dużo marudzenia. Potem niektóre dziewczyny zaczęły "łapać" i pojawiły się pierwsze jaskółki.
Teraz śmieję się z tych doświadczeń. Wystarczyło dokładnie przeczytać opis i zastosować wskazówki. Nie wiem ile razy czytałam, ale zamiast stosować się do opisu wymyślałam przeszkody.
Wreszcie wystartowałam, ufff. Co za ulga.

Na moją pierwszą chustę wybrałam czerwoną alpakę Dropsa i druty 3,5 mm (żyłka 80 cm)

WŁÓCZKA DROPS ALPACA 3620 CZERWONY (50 g / 167 m)






Oto moje owoce zmagań z nowym wzorem :-) 



Jeżeli ktoś chciałby dołączyć do zabawy zapraszam do bloga Yellow Mleczyk
lub na FB  Klik :-)

Jeszcze jedna ważna informacja. W lipcu na wzory jest promocja: Szczegóły tutaj - klik







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)