sobota, 6 grudnia 2014

Sukieneczka w ananaski

Spodobała mi się sukieneczka na którą trafiłam buszując w necie za ciekawymi inspiracjami.
http://www.redheart.com/free-patterns/little-sweetie-dress-headband  

Miałam moteczek ślicznej żółtej włóczki więc przystąpiłam do dzieła. Troszkę modyfikacji, kilka godzin szydełkowania i jest :-) 


Do kompletu koniecznie opaseczka regulowana w obwodzie sznureczkiem :-) 
Sukieneczkę i opaseczkę ozdobiłam różyczkami z listkami.
Tył zapinany na dwa płaskie guziczki - kwiatuszki w kontrastowym kolorze.

Góra zrobiona jest tak jak we wzorze (patrz link wyżej). Spódniczka w moje ulubione ananaski. Gdyby ktoś chciał może skorzystać z tych wzorów. Pochodzą z internetu. Łatwo zauważyć, że spódniczka w żółtej sukieneczce to tylko kawałek wzoru ananasków.


Moja sukieneczka jest dla maleńkiej dziewczynki. Rozmiar 62. Dzierga się milutko i szybciutko.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)