wtorek, 2 stycznia 2024

Wskakujemy w rok 2024. Płaszczyk i szal dla Barbie.

 

Na wszystkie dni roku 2024 życzę Wam wiary w sercu i światła w mroku, życzę omijania  jednym krokiem wszelkich  przeszkód, dużo siły i zdrowia 💓.


Nowy rok zaczynam ubrankiem dla lalki Barbie mojej wnuczki. Suknia wieczorowa nie jest moi dziełem. Do sukni dorobiłam szal na drutach z mięciutkiej i milutkiej Alpaca Silk Dropsa w kolorze brudnego różu. Wymiary szala: 38 x 8 cm. Ścieg francuski.


Płaszczyk i kapelusik wykonałam z polskiej niteczki Kocurek. Wykończyłam fantazyjną nitką Strickgarn. Zainspirowałam się wzorem Aurelii Myszki Szarej. Wymiary dostosowałam do lali wnuczki. Kapelusik - własna improwizacja 😏
Link do płaszczyka Aurelii tu:


Czego to Babcia nie zrobi dla kochanej wnuczki. Dostałam w nagrodę przytulaska 😀

Kończąc podsyłam inspirujący cytat ze Starego Testamentu. Od ubiegłego roku bardzo lubię studiować Biblię. Doszłam do wniosku, że byłoby super gdyby udało mi się zaprzyjaźnić z TĄ Księgą.  

Jeszcze raz życzę wszystkim tu zaglądającym WSZELKIEJ POMYŚLNOŚCI I WSZELKIEGO DOBRA 💓


7 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia i odwzajemniam, Dobrego Roku, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mieć taką zdolną babcię... Życzę błogosławionego nowego roku, dużo zdrówka i spokoju Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się ogromnie, że wracasz do blogowania. :)
    Lala pięknie ubrana, a przytulas bezcenny. :)
    Dziękuję za życzenia i odwzajemniam je życząc Tobie dobrego roku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe ubranka jak nic wnusia zadowolona i na tych się nie skończy :)
    Super że jesteś - wszystkiego dobrego w tym roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)