wtorek, 5 stycznia 2016

Noworoczne postanowienie na 2016 - wracam do blogowania :-)

Przepraszam.
Zaniedbałam bloga w 2015 roku. To fakt. Ale postanowilam wrócić tutaj w 2016 roku.
Nie jestem w stanie wszystkiego pokazać czym zajmowalam się w czasie, kiedy mnie tutaj nie było więc pozostało zaprosić Was tu: Szydełkowe dziergadła - Fb
i tu: Hawwa57
Fb Szydełkowe dziergadła to strona zawierająca obok moich prac mnóstwo ciekawych inspiracji. Ponieważ moje prace zaczęły tam "ginąć" w gąszczu informacji (ponad 14 tysięcy polubień) założyłam nową stronę Hawwa57 gdzie publikuję tylko i wyłacznie swoje prace.
Jeszcze raz przepraszam i obiecuję na bieżąco publikować swoje prace.
Serdecznie pozdrawiam i wszystkim odwiedzającym życzę 
Szczęśliwego Nowego 2016 Roku



4 komentarze:

  1. Ewuniu Ukochana,
    To super !
    Zycze Ci Fajnego Roku Kochanie !
    Krysia z Ottawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :-) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :-)

      Usuń
  2. Piękna choinka :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku :-) Spełnienia marzeń.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) Również życzę wszystkiego najlepszego :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)