wtorek, 26 stycznia 2016

Komin z angorki

Cieplutki, milutki, w ślicznej tonacji kolorystycznej komin z angorki zajął mi około 10 godzin z szydelkiem :-) Użyłam włóczki Yart Art Angora active (25 % moher, 75 % akryl). Wyszedł mi 1 motek 100 g (546 m). Komin ma wymiary 35 x 120 cm
Pracowałam szydełkiem 5 mm.






Wzór "zapożyczyłam" sobie od Zdzid, która tym wzorem zrobiła śliczną chustę KLIK
Gdyby "coś" nie chciało się otworzyć to skopiowany od Zdzid scemacik.
W moim kominie występują pojedyńcze słupki :-) Moja robótka zaczynała się od 52 oczek łańcuszka (1/2 motywu, 4 motywy, 1/2 motywu). Na końcu brzegi obrobiłam oczkami rakowymi.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, sympatyczny komin - w sam raz na tę aurę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te włóczke, robilam z niej chustę, a Tobie wyszedł bardzo ladny komin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę podejrzeć u Ciebie Twoją chustę :-) Na pewno jest śliczna :-)

      Usuń
  3. Wspaniały komin :-) Cudne kolory i świetny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super szyjootulacz, mam chustę w tych kolorkach , noszę ją codziennie :) Dziękuję że dodałaś schemat , z pewnością go wykorzystam bo ciekawie wygląda.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)