czwartek, 3 października 2019

Karteczkowy wrzesień z Anią

Publikuję jeszcze raz. Okazuje się, że z tabletu się nie udało. Żabka wrześniowa u Ani już zamknięta, ale zadanie wykonane było. 
Moja wrześniowa kartka w paseczki była przeznaczona dla kolegi z okazji jubileuszowych urodzin. 
Jubilat kocha piwo Perła, więc z jego karteczki wyskakują butelki z ulubionym trunkiem.



Zdjęcia wyszły zupełnie bez kolorów. Ale wytyczne zostały zachowane bankowo. Chciałam się również pochwalić lekturą do poduszki. To dość trudna lektura i do poduszki jej nie polecam :-)  


Serdecznie pozdrawiam. Nadal zapraszam na mój FB i Instagram. Ewa

8 komentarzy:

  1. Świetny sposób na uwzględnienie upodobań jubilata. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu kartka jest super. Co prawda wrześniowa żabka już zamknięta ale podlinku ją ja do październikowej, albo dodaj do posta z październikowymi kartkami jako zaległą.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną karteczkę przygotowałaś! Te męskie to ja podziwiam szczególnie. Choć mało karteczkuję, wiem ile czasu potrzeba, by tę męską przygotować. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka. Widać bardzo się postarałaś. No i szczególnie się ceni takie indywidualne podejście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę i karteczki są, no bardzo ładne Ewciu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka.Ja też wolę zrobić kartkę, niż kupić. Wydaje mi się, że są bardziej osobiste i od serca:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)