wtorek, 28 marca 2017

Bransoletka kumihimo z koralikami

Moja nowa pasja koralikowa zaowocowała bransoletką wyplecioną techniką kumihimo. Użyłam różnych koralików jakie miałam w swoim kąciku robótkowym. Jest noc Kairu (dość gruba sieczka), niezbyt równe koraliki około 6 mm w kolorze hematytu i zwykłe czarne szklane koraliki Toho 8/0
Zwykle na dysku kumihimo wyplata się bransoletki z ośmiu nitek (zwanych też kordami) W tym przypadku bransoletka powstała z 7 nitek.
Kurs krok po kroku wraz z podpowiedzią dotyczącą potrzebnych materiałów można znaleźć TUTAJ





Jak widać poniżej zgodnie z instrukcją w kursie odpowiednio przygotowałam do pracy swój dysk oraz niteczki z koralikami. 
 
  

Potem wystarczy już się relaksować wyplatając swoją bransoletkę. Trzeba uważać, żeby koraliki nie wyskakiwały spod splotów bo będą niezbyt ładne "prześwity" 



Tak wyglądała moja bransoletka zdjęta z dysku.

 

 Na zakończenie wystarczy wkleić odpowiednie zapięcie i pozostaje
 cieszyć się mową bransoletką.

2 komentarze:

  1. przyznaje bez bicia , kompletnie nie znam tematu, ale efekt końcowy bardzo mi się podoba. Świetna ta bransoletka wyszła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Aniu. Bardzo dziękuję za miłe słowa :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)