wtorek, 15 marca 2016

Wielkanocne kokoszki

Moje kokoszki, tak jak w ubiegłym roku, wydziergalam podglądając popularny w sieci wzór SPLOCIKA
W tym roku kurki dostały inne główki, reszta jest jak pokazuje Splocik :-)


Róznica polega na tym, że główka mojej kokoszki robiona jest jak "tulejka" a Splocik radzi zaczynać kurkę od dwóch kółeczek.




Zrobiłam też kokoszkę podglądając model, który dawno temu przywiozłam sobie z Koniakowa :-)
Moja kokoszka:


A to mój model z Koniakowa :-)



Moje kokoszki z ubiegłego roku mozna zobaczyć klikając TU !!! 
Zapraszam :-) 


4 komentarze:

  1. Śliczne kokoszki :-) Cudny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za milutkie słówka :-) Miłego i spokojnego dnia :-)

      Usuń
  2. Śliczniutkie kokoszki :) będą pilnować pisanek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)