niedziela, 18 lutego 2024

Wczoraj był światowy Dzień Kota :-)

 Witam serdecznie 😀

Wczoraj było kocie święto. Przypomniało mi się, że nie tak dawno robiłam wnukom fajne szydełkowe kociaki, do których mogą się przytulać. Ponieważ nie są zbyt duże mogą zabierać je dosłownie wszędzie ze sobą. Cieszę się, że sprawiłam moim Szkrabom taką radość. Wszyscy kochamy kotki ale u mnie 20 letnia, schorowana suczka, u wnuków też sunia i królik. 




Wzór kotka można znaleźć TU  Robi się szybciutko. Autorka filmu świetnie tłumaczy i pokazuje. Instruktaż w języku rosyjskim.

W tej samej kolorystyce, latem robiłam jeszcze inny wzór kotków. Również małe i milutkie. Jak tylko odnajdę fotki zaraz się pochwalę. Lubię takie małe formy. Mam pod ręką gotowe upominki i gadżety na licytacje dla ciężko chorych dzieci. 


I jeszcze dzisiejszy cytat z Pisma Świętego:

[Jezus] "Przyjdźcie do mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja Was pokrzepię" - Mt.11,28


Dziękuję za odwiedziny i komentarze 💓



10 komentarzy:

  1. Fajne te kotki, dzięki za linka do wzoru. Moja córka ma aż dwa koty identyczne , jak są osobno nigdy ich nie odróżniam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaki niesamowite, przepiekne są Ewo, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie i urocze kotki, aż buzia się do nich cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze te kociaczki :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale te kotki są fajniutkie :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)