piątek, 9 lutego 2024

Kartkowanie z Ulą - LUTY 2024

Dzień dobry w piątek, dziewiątego dnia lutego. U mnie znów zima 😀


Dziś pochwalę się karteczką, jaką zrobiłam z myślą o zabawie w kartkowanie u Uli. Nie jestem specjalistką w tym obszarze ale lubię coś wyczarować z tego, co mam. A przydasi do cardmakingu i scrapbookingu nie mam zbyt wiele, bo jestem raczej szydełkowa i drutowa. 

W lutym, zgodnie z wytycznymi trzeba zastosować się do wytycznych zawartych w tabeli bingo. Wybrałam kwiaty - zielony - sznurek. 




Użyłam jako bazę papieru ozdobnego szaro- srebrnego o gramaturze 250 g/m2, kawałek papieru zielonego o tej samej gramaturze, 19 cm. zielonej taśmy jutowej, kwiatuszka wyciętego ozdobnym dziurkaczem, półperełki i kawałka zielonego sznurka, który posłużył za kokardkę. 

Moim zdaniem wpisuję się w wytyczne, prawda?

Wytyczne TU


Jeszcze nie wiem, do kogo powędruje moja karteczka. jestem przekonana, że długo u mnie nie będzie 😀

Kolaż od początku zabawy :-) 



Na zakończenie, tradycyjnie jeden z ulubionych cytatów Pisma Świętego.

"Nie troszczcie się więc zbytnio o jutro, bo jutrzejszy dzień sam o siebie się troszczyć będzie"

(Ewangelia wg. świętego Mateusza 6,34)


Dziękuję za odwiedziny. Dobrego dnia 💓





24 komentarze:

  1. Świetnie poradziłaś sobie z wytycznymi i wykonałaś fajniutką kartkę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wyszła karteczka, jednak masz pojęcie o kartkach, mnie te gramatury nic nie mówią,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gramaturą papieru zainteresowałam się przy Qullingu. Okazuje się, że przydatna wiedza również przy kartkach. Dziękuję :-)

      Usuń
  3. Prześliczna karteczka fajnie stworzona - super ci wychodzą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Takie słowa motywują do dalszej zabawy. Dziękuję :-)

      Usuń
  4. Podoba mi się prostota w kartkach. Czysto, schludnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza i bardzo mila karteczka - taka już wiosenna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że się wpisuje! Superowa karteczka! Cieszę się, że się też bawisz :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna wiosenna karteczka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do nas wpadła zima tylko na parę godzin:( szkoda bo to ferie były. a kartka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka w wiosennych kolorkach, bardzo pozytywna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie że się wpisuje! Świetnie wyszła!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)