poniedziałek, 22 października 2018

Październikowe karteczki w zabawie z Anią


W październiku, zgodnie z wytycznymi w karteczkowej zabawie, należy wykonać prace w technice haftu matematycznego. Widziałam karteczki wykonane tą techniką ale sama nigdy nic nie próbowałam działać. 
Ania jak zwykle nikogo nie zostawia z problemem. Pokazała gdzie szukać pomysłów, jak wykonać proste grafiki, zaprezentowała swoje cudne projekty.
Poszperałam w sieci, popróbowałam i dziś już mam swoje pierwsze w życiu karteczki okolicznościowe wykonane haftem matematycznym. 
Kartka na Boże Narodzenie to anioł, do którego inspirację znalazłam na blogu Efekt Ważki Tutaj


Zdjęcie nie oddaje w pełni uroku. A szkoda. Anioła wyszyłam złotymi cieniutkimi niteczkami. Napis "z odzysku" , a całość zdobią jeszcze złote diamenciki w kształcie gwiazdek. 

W kartce okolicznościowej zastosowałam kwiatuszki podpatrzone na stronie "Uczymy się tradycji"  klik tutaj

Kartka wielkanocna przedstawia pisankę. Jej wzór znalazłam na stronie  Strana masterow klik tutaj


Jeszcze kolaż: 

i banerek październikowy:

Bardzo się cieszę, że mogłam spróbować haftu matematycznego. Moje prace dalekie są od doskonałości. Następnym razem na pewno użyję cieńszych igieł do dziurkowania. Podoba mi się ta technika a praca z karteczkami to prawdziwa frajda. 
Dziękuję Aniu :-) 


Ps. Takie serduszka będą trzymały moje wielkie anioły z koronki szydełkowej :-) 

13 komentarzy:

  1. Ewuniu jak ja się cieszę, że mogłam Cie zainspirować i że spróbowałaś czegoś nowego. Twoje debiutanckie kartki są przepiękne , doskonale sobie poradziłaś z haftem matematycznym. No i cieszy mnie że chcesz próbować dalej . Jeżeli chodzi o cieńszą igłę to ja sobie do dziurkowania zmajstrowałam takie ustrojstwo z automatycznego ołówka . Wyjęłam rysik a w to misce wsadziłam cieniutką igłę. Sprawdza się doskonale.
    Ciekawa jestem Twoich szydełkowych Aniołków, masz może jakiś sprawdzony patent na aureolkę?
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za piękny komentarz. Jest balsamem dla mojej robótkowej duszy. Super pomysł z urządzeniem do dziurkowania. Na pewno wykorzystam.
      Aniu moje aniołki zwykle są bez aureoli. Taki łyse główki :-)

      Usuń
  2. Śliczne karteczki, a szczególnie podoba mi się ta z aniołkiem.:) Serduszko przeurocze, nie mogę się na nie napatrzeć. Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki sa bardzo ciekawie wykonane tym haftem matematycznym,
    Skromne ale bardzo eleganckie. Twoje serduszko na dłoni jest prześliczne. Zabieram je do siebie i choć trochę potrzymam. Mogę? Dziękuję. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Oczywiście zabieraj serduszko na tak długo jak tylko chcesz :-)

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się Twoje kartki - szczególnie pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, najbardziej urzekł mnie anioł.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki a szczególnie aniołek :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kartki i wcale nie widać że to debiut:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)