wtorek, 12 grudnia 2017

Czarna bransoletka

Wyplatanie bransoletek kumihimo to sama przyjemność ;)

Bardzo lubię relaks z dyskiem kumihimo. Czarna bransoletka, którą dziś chcę pokazać została wykonana ze sznureczka woskowanego 2 mm. Takie sznureczki dostępne są praktycznie w każdej pasmanterii w rożnych pięknych kolorach. Ja zaopatruję się w sklepach internetowych przy okazji, gdy kupuję akcesoria do mojego koralikowego hobby. 
Moje prace w tej technice można zobaczyć na moim blogu np.tu KLIK lub na moim Fb KLIK






Gdyby ktoś chciał spróbować tej fantastycznej techniki podaję link do bardzo prostego tutka, gdzie krok po kroku pokazano jak można samemu wykonać podobną bransoletkę KLIK
Zapraszam również do polskiej grupy kumihimo.pl na Fb KLIK
Ale dużo dziś klikania :-) 

Potrzebowałam:
8 x 1 m sznurka
2 końcówki do wklejania 10 mm
1 zapięcie typu Togle
Klej Hasuulith
Nożyczki
Troszkę wolnego czasu :-)

4 komentarze:

  1. Fajnie to wygląda , ale ja już kolejnej techniki się nie łapię, tym bardziej że nie nosze praktycznie bizżterii. Ale dzięki za linka lubię wiedzieć co i jak nawet jak nie robię.
    Bransoletka fajna.
    Pozdrawiam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. W sumie to ja też nie noszę biżuterii ale uwielbiam ją robić. Potem mam radochę jak kogoś obdaruję i na dodatek trafię z kolorami :-)

      Usuń
  2. Śliczna bransoletka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)