poniedziałek, 3 czerwca 2024

Chwalę się - kolejne wyróżnienie - miło mi :-)

Kto nie lubi być wyróżniony, no kto?


😇😇😇

Jakiś czas temu zgłosiłam swoją pracę " Drugie życie naszyjnika" w #70 wyzwaniu DIY - Kreatywny recykling (zajrzyj TU). Jak małe dziecko ucieszyłam się z zajęcia III miejsca - KLIK TU.


Moje nagrody to:
- Banerek z wyróżnieniem, gotowy do umieszczenia na własnym blogu
- Zaproszenie do Gościnnego Występu na blogu DIY zrób to sam
- Zaproszenie jako Gościnna Projektantka do przygotowania pracy inspiracyjnej w kolejnym wyzwaniu.

* Banerek zaraz udostępnię u siebie;
* Przygotowałam i wysłałam pracę inspiracyjną do #72 Wyzwania DIY - Bajkowy Świat - ZOBACZ TU :-) ;
* Skorzystałam z zaproszenia do Gościnnego Występu na blogu zrób to sam - wkrótce się dowiecie co przygotowałam :-) 

Koniec chwalenia się. Życzę wszystkim dobrego dnia i wszelkiego dobra. Zajrzałam jeszcze do ulubionej książeczki ks. Mieczysława Malińskiego. Pod dzisiejszą jest takie motto, a raczej pytanie:

Czy umiesz dziękować ?


Warto mieć tą książeczkę pod ręką. Polecam !!!

Jeszcze raz DOBREGO DNIA 💓


7 komentarzy:

  1. Gratuluje Ewciu, jesteś bardzo aktywna,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia - sówki są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Antonino. Moje ulubione 🥰 Lubię mieć je pod ręką. Idealne upominki dla dużych i małych 😍

      Usuń
  3. Gratuluję i życzę więcej wygranych. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Takie wyróżnienie to moje marzenie🤩

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)