środa, 19 kwietnia 2017

Wiosenna bluza

Zachwyciłam się bluzą, którą wyłowiłam z sieci. Jej foteczki pokazałam na swoim  Fb  już w marcu. Wydała się prosta do zrobienia więc czemu nie. Ale czas mijał a bluza sobie czekała i czekała.  

Pewnego dnia  Zdzid na swoim Fb zaprosiła na wydarzenie Szydełkujemy razem wiosenną bluzę
Aż podskoczyłam z radości. To moja wymarzona wiosenna bluza !!!
Oczywiście natychmiast zamówiłam niteczki i zabrałam się za pracę.
Zdecydowałam się na bawełnianą włóczkę Catania w kolorze latte. Dostępna w Kokardce
Wyszło mi nie całe 40 dag. Mój rozmiar 42. Szydełko 3,5 mm
Gdyby ktoś chciał zrobić sobie bluzę z kapturem (tak jak inne dziewczyny szydełkujące w wydarzeniu u Zdzichy) trzeba mieć więcej niteczki.


Początki :-) 





Czas na decyzję. Z kapturem czy bez. Generalnie nie lubię kapturów. Ale wzór kuszący. 


Jednak bez kaptura :-) 
Bluza na "ludziu" jest mocno z tyłu ściągnięta. Modelka w rozmiarze XS :-)


Gotowa :-) Rozmiar 42. Już ją lubię.
Wielkie brawa dla Zdzid :-)
I oczywiście DZIĘKUJĘ :-)  


A tu foteczki wyłowione z sieci :-)




3 komentarze:

  1. świetna jest , gratuluje , w życiu nie miałam szydełkowej bluzy :-)Ja to z szydełkiem raczej się nie lubię :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu za miłe słowa :-) Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia :-)

      Usuń
  2. Fantastyczna jest! Pięknie się prezentuje, bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)